FSO Polonez Truck 1988

Półciężarowy Polonez w najstarszej wersji produkcyjnej – pas przedni od Borewicza, prostokątne reflektory od wersji „C” i felgi z małymi otworami.
Szary lakier  był jednym z niewielu kolorów dostępnych dla Trucka z pierwszego roku produkcji. Do wyboru był jeszcze biały, kość słoniowa oraz czerwony.
Zamysł skonstruowania użytkowej odmiany Poloneza powstał w roku 1980 – dwa lata po uruchomieniu seryjnej produkcji. W projekcje przedstawionym rok później połączono przednią część kabiny Poloneza z tyłem od Fiata 125 Pick-up, wydłużając przy okazji standardowy polonezowski rozstaw osi. FSO Polonez pick-up koncept 1981 Powstały co najmniej trzy egzemplarze. Równocześnie zaprezentowano koncept trzyosiowego pick-upa o znacznie spójniejszej stylistyce. FSO Polonez pick-up koncept 1981 Polityczne wydarzenia z grudnia 1981 na prawie pięć lat zatrzymały rozwój prac nad towarowym Polonezem. W połowie lat osiemdziesiątych zakłady w Nysie weszły w skład FSO i tam również postanowiono ulokować produkcję. FSO Polonez Truck 1988 FSO Polonez Truck 1988 FSO Polonez Truck 1988 FSO Polonez Truck 1988 FSO Polonez Truck 1988 FSO Polonez Truck 1988 FSO Polonez Truck 1988
 

3 Komentarze

  1. Piękny jest jednak jeden szczegół się nie zgadza;) odboje są założone do góry nogami. Ja pracuję nad swoim a ten jest wzorem.

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.