Na wysoki połysk – Wartburg 1000 / 353 1966 – 68

Najwcześniejsza seria najpopularniejszego z Wartburgów wdzięczyła się przed obiektywem. W czasie dwudziestu pięciu lat produkcji auto przeszło wiele modernizacji. Zmiany fabryczne to nie wszystko, również właściciele starszych roczników odmładzali swe pojazdy montując elementy wyposażenia z młodszych modeli. 
W tamtych czasach kupowało się samochód z zamiarem kilkunastoletniej (lub dłuższej) eksploatacji. Wartburgi – podobnie jak Trabanty – były bardzo podatne na różnego rodzaju użytkownicze patenty, a konstrukcja samochodu idealnie to umożliwiała.
dscf2196b dscf2178b dscf2184b Oryginalny kolor Mittelblau WAR 505 dscf2182b W późniejszych modelach światła cofania powędrowały bliżej tablicy rej. (od 1972 r.) dscf2181b dscf2189b dscf2188b
Najstarszego typu deska z taśmowym prędkościomierzem (do 1969 r.) dsc02756b Dwukolorowe malowanie (do 1969 r.) dsc02757b dsc02758b dsc02761b

3 Komentarze

    • Mi zapach spalin z dwusuwa kojarzy się z dzieciństwem, a mam dopiero 20 lat ;-) We Wrocławiu aut z NRD było w latach 90. nawet sporo.

  1. To nie jest najstarszego typu deska w neue 1000. Najstarszego typu deska jest lakierowana, w kolorze nadwozia a kierownica jest biala.

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.